Детайли за поръчка
От менюто всчки поръчки, натискаме върху поръчката и достигаме до дейлите за нея.


Началната информация която виждаме е информация за доставката, през избрания от наш провайдър Спиди. Цялата информация която е необходима за извършване на доставката е отбелязана на първоначалния екран. Съо така има възможност за редактиране на информацията за доставка ако е необходимо.
В горната част имаме син бутон Добавяне на нова поръчка. Това е необходимо, когато имаме поръчка по телефон или информация от клиент който е дал заявка за поръчка и може да създадем ръчно нова поръчка.
В дясната страна на екрана имаме действия за поръчката, коио може да задействаме ръчно и те варират според статуса и вида на поръчката. При избор на действие избиаме стойноста и натискаме бутона Обновяване, за да я изпълним.
Малко по-надолу вижаме Бележки за поръчката,които са генерирани автоматично от системата, зза да ни е по-лесно да четем статса на поръчката. Ако желаем можем да добавим ръчно бележка, която да бъде видима само от нас за вътрешно ползване или за клиента според тиа на бележката. Ако бележката е към клиент, той ще получи емайл за тази бележка.


Малко по-надолу виждаме допълнителна инормация за поръчката, като дата на създаване, начин на плащане, атртикули, статус, клиент и други. Имаме също възможност да сменяме повечете от информацията, когато е необходимо.
При смяна на статуса на поручката(Състояние) клиента ще получи различни емайли за това:
- 1.Очаква плащане – никакво дейстие
- 2.Обработка – емайл за обработена пратка
- 4.Прключена – емайл за приключена пратка
- 5.Възстановена сума – емайл за възстановена сума
- 6.Провалена – никакво действие